2009-11-12
21:26:58

A pice of pain


Hej alla gullungar där ute!
Dålig uppdatering igår, jag vet. Men, men hade träning så sådant hade jag tyvärr inte tid med! Vad har ni gjort idag då? Jag har rent ut sagt sprungit arslet av mig idag, haha! Jag skulle simma med klassen, men sedan när jag sod på tunnelbanestationen kom jag på att jag glömt badkläderna på skolan... Fick kuta upp medans klassen väntade där nere. Pinsamt, eller vad? Sedan var jag på skrivarkurs med Tasha, även där fick jag springa arslet av mig, haha... Lägger upp lite outfit-bilder senare, men nu måste pappa ha datorn! Puss!

Postat av: therese

sv: tack så mycket!

den har jag faktiskt köpt på ullared för en 50 lapp ;)

2009-11-12 | 22:59:15
URL: http://seul.blogg.se/


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: