2009-11-09
18:38:41

Wanna dance on roses


Gud så glad jag är just nu!
Don´t ask me why, jag bara är det! Eller jo, visserligen är det ett par små-problem som nu löst sig, men det är något annat! Jag vet inte vad, jag är bara så himla glad! Ska utnyttja det och göra lite läxor ikväll, hihi! Förresten, har ni sett att jag ändrat rubriksformatet? Hiss eller diss? Hinner inte blogga så mycket mer, ska på träning. Bjuder på en bild så länge, berättar sedan hur jag har redigerat den. Bloggar mer efter träningen. Puss! ♥

Postat av: tasha

gud så fin bild! har du redigerat den i picasa?

2009-11-10 | 09:36:01
URL: http://tashas.blogg.se/
Postat av: nea

det blir skit bra när du redigerar bilderna!!!<33

2009-11-11 | 20:21:32


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: