2009-11-17
08:58:25

The day after tomorrow

l
Hej svejs i lingonskogen!
Hade tänkt att blogga en del igår, men mitt psyke sa imot. Skumt det där lät! Nej men jag kände mig lite ensam, trött och deppig. Så kan det bli ibland. Men, men nya dag nya tag! Har sovmorgon för er som känner er intresserade av att veta det, ska snart gå. Vad står på shemat idag då? No, svenska, lunch, matte och slöjd. Men sedan, efter skolan blir det sova över hos tasha! Mysigt eller vadå? Blir kanske lite bloggande därifrån. Eller så får jag helt enkelt ta och vara lite social för en gångs skull, haha! Nu ska jag packa ihop mina saker och dra till skolan. Puss!

Postat av: V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil.]

tacktack :*

2009-11-17 | 15:57:14
URL: http://viilma.blogg.se/


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: