2009-11-22
19:26:12

Make my day pleas


Nu sitter jag här med min älskade gamla pasta pesto och har tråkigt! Snälla någon, underhåll mig!

Haha, det där "min älskade gamla pasta pesto" hänger ihop med att det har blivit någon slags ensam-rätt för mig, äter det alltid när jag är ensam hemma. Inte för att jag inte kan laga mat, för att jag inte orkar lägga min energi på mat, haha... Borde jag egentligen göra, mat som är så viktigt! Och dessutom är pesto så himla gott egentligen, men för mig har det blivit snabbmat och kommer säkerligen att minnas det som en ensam rätt när jag blir stor. Nog om det! Allvarligt, hur knäpp får man bli? Prata bort ett helt inlägg om pesto lixom? Vad har jag gjort idag då? Plugg, plugg, plugg... Allvarligt, ibland känns det som om livet inte går ut på annat! Har so-prov på fredag, glosförhör på fredag, svenska till tisdag och spanska till imorn. Usch! Life is hard!  Nu måste jag fortsätta plugga! Ses! Förresten... Har haft hundra besökare idag, men noll kommentarer! Hur hänger det ihop?

Postat av: hannah

tack så mycket :D:D

2009-11-23 | 17:52:56
URL: http://hannahkuusisto.blogg.se/
Postat av: JULIA - FOTOBLOGG

sv: ingen aning! :p



Fin bild! ♥

2009-11-27 | 17:01:03
URL: http://nikons.blogg.se/


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: