2009-11-10
17:56:25

First step of freedom


Whoho! Är på super-humör nu! Haha!
Guess why? Har haft en super eftermiddag! Varför då undrar ju ni nu. Jo, Jompa, Acke och Igge var här och käkade mellis! Haha, nu blev ni väl besvikna? Rätt tråkigt svar va? Men det är sådant som gör min dag! Det var ju evigheter sedan de var hos oss, så det var jätte roligt! Annars var min dag ganska bra, den flöt på rätt bra för att vara en helt vanlig tisdag. Ikväll blir det myskväll! Pappsen ska köpa med skaldjur från hötorgshallen, på en vanlig tisdag! Det kallar jag vardagslyx! Nu måste jag göra lite matte, har prov i morgon... Puss å kram!

Postat av: nea<3

du behöver inte vara orolig över provet! du fick facktiskt många rätt!!!<333

2009-11-12 | 18:05:13


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: