2009-11-09
07:56:41

Open your eyes...


God morgon alla tröttisar!
Morgonstund har guld i mun (not... ) Inte idag inte! Får vara glad att jag äns lever, var så himla trött att jag knappt kom upp! Jaja, sånt är livet! Vad händer idag då? Slutar tidigt idag, sedan blir det träning och efter det blir det läxor så att det ryker om det! Hur ser er dag ut? Herre gud, klockan är fem i åtta! Shit! Måste dra, puss puss! ♥

Postat av: tasha♥

din blogg har verkligen blivit bra. Lägg upp mer texter tycker jag och bilder på dig själv. Det skulle vara kul om du hade en egen kategori med gymnastik efterssom det tar upp väldigt mycket av din vardag! Lite tips och önskemål bara. Ses på torsdag på skrivarkursen!

2009-11-09 | 17:34:45
URL: http://tashas.blogg.se/


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: