2009-11-20
21:11:03

Heaven cant wait


"Hej gumman! Du vet väl att New Moon har fått åldersgränsen elva år? Dom överklagade beslutet. Jo, förresten, jag har fixtat tre biljetter till dig."
Så löd den meningen som inte bara gjorde min dag, vecka, månad eller mitt år. Det gjorde mitt liv. Mitt hjärta slog ett dubbelslag, min andningsförmåga upphörde. Jag fick en total blackout. Jag skulle se new moon. Hur fan var det möjligt? Med darrande läppar vände jag mig mot Linnea. "Linnea... Vi... Ska... Se... New Moon!  Efter några minuter av skratt, gråt och hoppandes samlade vi oss för att kunna ta oss igenom en idrotts-lektion. En massa tankar snurrade i huvudet. Hur gick det här till? Jag finner inte ord för det jag nyss upplevt. Ja, jag har alltså sett New Moon. Och vet ni? Den var precis så bra som den varit i mina drömmar. Jag kan verkligen inte beskriva. Obeskrivligt.

( Angående rubriken. Förstår ni? Det jag menar att jag är i himlen efter att ha upplevt det obeskrivliga! )

Postat av: Sagis

Hej Eva vad kul att den var bra!

Ska se den med några nior o jossan imorrn...<3

Had´e gött!! <3

2009-11-20 | 22:01:53
Postat av: Anonym

assw ja fattar inte att jsg har sett den!!! och tänk slutet... omg!!!

2009-11-21 | 16:40:49
Postat av: nea<3

glömde skriva att de va ja som skrev förra kommentaren<333

2009-11-21 | 16:42:21


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: