2009-11-15
19:09:07

Diamond Standard


Någon mer en jag som längtar efter sommaren när man ser detta?
I do... Usch, när jag ser mig om, i fönstret brevid mig, möts jag av regn och rusk. Klockan är bara sju, men himlen är redan nattsvart. Vill ha sommar nu! Men, men det finns ju ljus i detta höstmörker också... Like tomorrow, då har jag studiedag! Hur lyxit är inte det liksom? Och hur ska de nu firas? Med en lång sovmorgon naturligtvis, och kanske en sväng in till stan. Vad har ni gjort idag då? Själv har jag spenderat halva dagen i en gympasal, stirrandes på en bandy-match. Men vad gör man inte för sin brorsa? Hann med en sväng på åhlens också, där jag såg ett par skit snygga amband! Nu ska jag skriva en önskelista till tomten, lika bra att vara i god tid, puss på er så länge!

Postat av: nea

jo visst längtar man lite men jag gillar hösten oxå, och vintern, våren och sommaren! Tur att vi har så många årstider annars skulle jag nog bli rätt trött på ex. sommaren om vi skulle ha sommar hela tiden. Och då skulle man inte ha nåt å längta efter heller!<3

2009-11-15 | 19:14:51


Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: