2009-11-09
22:08:14

Reunification


God kväll, har ni saknat mig? Haha, skulle inte tro det...
Nu har jag kommit hem från träningen - eller okej, för lite drygt en timme sedan men ändå. Har gjort lite läxor och sett fotbollsgalan. Zlatan kammade hem guldbollen i år igen. Så vad tycker ni? Själv tycker jag han var värd det! Jaja, nog om det! Jag är inte tillräckligt fotbolls-intresserad för att egna ett helt inlägg till Zlatan! Men, men värt att nämnas i alla fall... Orkade inte slänga ihop ett inlägg om hur jag redigerade bilden i förra inlägg vs. detta inlägg, gör det imorgon i stället då jag har sovmorgon. Nu är jag astrött, hade styrka idag på träningen. Ska se nyheterna och sedan sova. Sleep weel honeys! ♥

Förresten... Ni har väl inte missat att det idag var tjugo år sedan muren föll i Tyskland? Värt att tänkas på!




Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: