2009-11-14
09:26:42

Dreaming about you


Någon som är lika pigg som jag? Nej, skulle inte tro det, haha...
Godmorgon på er denna ljuvliga lördag! Hemsk ledsen för dålig uppdatering de närmsta dagarna, hoppas ni förstår! Har ganksa mycket att ta itu med just nu. Väntar på mamma som är och köper färskt bröd och apelsiner till hemgjord juice på ica. Sedan blir det lördagsmys främför nyhetsmorgon med hela familjen! För er som är intresserade så kan jag berätta vad jag gjorde igår! Arthur och jag åkte in till stan och var på panduro för att köpa lite julpyssel, sedan fikade vi på hurru curry. Mysigt! Efter fikat mötte ni upp mamma och pappa och såg 2012. Super bra film! Berättar mer om det sedan. Nu blir det först frukost! Puss!



Skriv gärna en kommentar! Det gör mig jätteglad! Men kom ihåg, be nice! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: